s . T . a . G . e . R

۞ گـرگ بـارون دیده ۞

s . T . a . G . e . R

۞ گـرگ بـارون دیده ۞

ز ن د گ ی

زندگی دفتری از خاطرهاست ...  
 
                       
                        یک نفر در دل شب ،  
 
 
                                                   یک نفر در دل خاک ،   
 
 
یک نفر همدم خوشبختی هاست ،  
 
               
 
                             یک نفر همسفر سختی هاست ، 
 
 
 
                                                  چشم تا باز کنیم عمرمان می گذرد، 
 
 
 
             ما همه همسفریم...

givin it all away

اگه عشق

واقعی نیست ,

پس چرا مردم

بخاطر از

دست دادنش

  خودکشی میکنن

اگه عشق

واقعی نیست,

پس چرا من

تو چشای

اون مرد خسته

هم میتونم ببینمش

show me love,
'Til it's inside my pores

اگه عشق

واقعی نیست,

پس اون احساسی

که درباره اش باهام

حرف میزنی

اسمش چیه ؟هان

اگه عشق

واقعیه ,

 چرا

پیداش نمیکنم

چرا تنها چیزی

که حس میکنم

نفرته

It's time that I
Learn to face up

to this on my own

اگه عشق واقعیه,

چرا از این

ناکجاهای دهشناک

هنوزم

نمیتونم فرار کنم

چرا جنس تنهایی من

از وحشته

هی توی این

دنیایی که

ساختی

هیچ عشقی نیست

Slow down
Just look a little closer

هیچی !

این اون چیزیه

که یادم دادی .

این اون چیزیه

که دارم میبینم .

پستی و دروغ

و نقابای مسخره شونو 

تظاهر و خیانتاشونو

انعکاس وحشت انگیز

خندهای وحشیانه شونو

دستام هنوز

نفس میکشن

قلبم هنوز

میتپه ...

ببین!

Keep it frozen

in december
I need the high

من عشق میخوام

یه عشق واقعی و پاک

عشق ورزیدن مردمتو

دوست ندارم

عشق اونا تو جهنم نیازشون

گم شده

با این کلمه های

خسته که نمیشه

چیزی گفت

هیچی !

حیف که نمیتونم

قلبمو بنویسم ...حیف !