s . T . a . G . e . R

۞ گـرگ بـارون دیده ۞

s . T . a . G . e . R

۞ گـرگ بـارون دیده ۞

یک سال کابوس

 

 

سکوت 

                           سکوت 

 

                                                                    سکوت 

  

 

  

 

  

پ .ن :  خیلی چیزها نوشتم و پاک کردم.. 

 

                هیچ از کدوم ازاین کلمه ها نتونست حال و روز من رو شرح بده 

 

                             لعنت به این کلمه ها 

                             لعنت به تو 

                             لعنت به من..... 

بعدا نوشت: نمیدونم چند سال باید از امشب بگذره تا من فراموشت کنم 

                تا بتونم یکی دیگه رو تو زندگیم قبول کنم 

                اصلا کسی میاد که بتونه جای تو رو تو زندگیم بگیره؟ 

                بشه محرم رازم تا بتونم باهاش درد و دل کنم؟  

                نیستی ببینی تو نبودت چی میکشم 

                 کاش میدونستی وقتی نیستی...

گاهی هم بدون عنوان...

 

 

 قدرت خواستم خدا مشکلات را بر سر راه من قرار داد تا قوی شوم .
دانایی خواستم خدا به من مسئله داد تا حل کنم .
سعادت خواستم خدا به من قدرت تفکر وقدرت فهم داد .
جرأت خواستم خدا موانعی بر سر راهم قرار داد تا بر آنها غلبه کنم.
عشق خواستم او افرادی را به من نشان دادکه نیازمند کمک بودند .
محبت خواستم خدا به من فرصتهایی برای محبت کردن داد .
به هر چه خواستم نرسیدم اما به هر چه نیاز داشتم رسیدم زیرا که خداوند من حکیم بود ...