s . T . a . G . e . R

۞ گـرگ بـارون دیده ۞

s . T . a . G . e . R

۞ گـرگ بـارون دیده ۞

تنهایی


من خدا را دارم

      کوله بارم بردوش

  سفری  می باید

                       سفری بی همراه

گم شدن تا ته تنهایی محض

    سازکم با من گفت :

     هر کجا لرزیدی

      از سفر ترسیدی

تو بگو از ته دل

من  خدا  را دارم

                              من و سازم چندی ست

                               که فقط با اوییم...

 

 

  دلم هواتو کرده...


نظرات 4 + ارسال نظر
... یکشنبه 28 فروردین 1390 ساعت 02:06 ب.ظ

سال نو مبارک!

[ بدون نام ] دوشنبه 29 فروردین 1390 ساعت 06:06 ب.ظ

سازتم دوست دارم دلم گرفته :(

[ بدون نام ] چهارشنبه 31 فروردین 1390 ساعت 01:27 ق.ظ

man hamishe bahatam khialet rahat

فاخته سه‌شنبه 10 خرداد 1390 ساعت 02:32 ب.ظ http://fakhteee.persianblog.ir

دل منم هواشو کرده...
فقط خواستم چیزی گفته باشم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد