s . T . a . G . e . R

۞ گـرگ بـارون دیده ۞

s . T . a . G . e . R

۞ گـرگ بـارون دیده ۞

داستان جدید...

 

دلم می خواد گم بشم

 

 

 

 

 

 

 

 

لابه لای درختای خیس و خوش بوی جنگلا!!!

 


خودم نتونم خودمو پیدا کنم

دلم می خواد مٍه بشم ابر بشم
دلم می خواد باشم و نباشم

 

 

همینه زندگی
دل بکنی
دل بکنی
دلتنگیاتو خاک کنی
بغض تو قورت بدی
سعی کنی لبخند بزنی
حتی اگه سخت باشه
حتی اگه نتونی

 

نظرات 3 + ارسال نظر
مرضیه یکشنبه 7 بهمن 1386 ساعت 11:09 ب.ظ

سلام
شعر قشنگی بود
خیلی وقته که به این وبلاگ سری نزده بودم.
ممنونم که خبرم کردی.
kash ke in fasele ra kam koni
mehnate in ghafele ra kam koni
kash ke hamsayeye ma mishodi
mayeye asayeye ma mishodi
harke be didare to nayel shavad
yek shabe halale masael shavad

dosh mara hale khoshi dast dad
sineye ma ra atashi dast dad
name to bordam labam atash gereft
shole be damane siavash gereft
name to arameye jane man ast
nameye to khate avane man ast

خـــ زو نـــ ی ... دوشنبه 8 بهمن 1386 ساعت 05:57 ب.ظ http://1lolita1.blogfa.com

چه قدر حقیرند مردمانی که نه جرأت دوست داشتن دارند ، نه اراده‌ی دوست نداشتن ، نه لیاقت دوست داشته شدن و نه متانت دوست داشته نشدن؛ با این حال مدام شعر عاشقانه می‌خوانند



قشنگ بود بی معرفت


آزاده سه‌شنبه 16 بهمن 1386 ساعت 09:48 ق.ظ http://azi-bala.blogfa.com/

بازم که ناراحتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد