s . T . a . G . e . R

۞ گـرگ بـارون دیده ۞

s . T . a . G . e . R

۞ گـرگ بـارون دیده ۞

نفرین...

آهای تو که فکر میکنی

خیلی دلم تنگه برات

آهای تو که دوست نداری

سر بزارم رو شونه هات

 

آهای تو که به من میگی

به پام بسوز و بساز

حالا اگه میخوای بری

 راه بازه و جاده دراز

 

نفرین کنی یا نکنی

فرقی واسش نداره

هرکی که یار اون بشه

میره تنهاش میذاره

 

برو که فکر رفتنت

آتیش به جونم میزنه

غم از تو باوفاتره

هرشب به من سر میزنه

 

یادته وقت رفتنت واسم پیغام گذاشتی

گفتی کنار من بودی اما دوستم نداشتی

 

منتظرم اون روز بیاد

که دستمو بگیری

توی چشمهام نگاه کنی

جون بکنی بمیری

 

الهی لحظه های خوش تو زندگیت نباشه

الهی بهترین رفیقت هم ازت جدا شه

 

بسه دیگه نفرین نکن

آخه دلمو سوزونده

رفته با غریبه

پس لیاقتش همینه

 

الهی نفرینهای من       دامنتو بگیره

عزیزترین کست جلوت   پرپر بشه بمیره

الهی که ترشیده شه   هیچ کس اون نگیره

لیاقت تورو نداشت        بزار تنها بمیره