s . T . a . G . e . R

۞ گـرگ بـارون دیده ۞

s . T . a . G . e . R

۞ گـرگ بـارون دیده ۞

گاهی هم بدون عنوان...

 

 

 قدرت خواستم خدا مشکلات را بر سر راه من قرار داد تا قوی شوم .
دانایی خواستم خدا به من مسئله داد تا حل کنم .
سعادت خواستم خدا به من قدرت تفکر وقدرت فهم داد .
جرأت خواستم خدا موانعی بر سر راهم قرار داد تا بر آنها غلبه کنم.
عشق خواستم او افرادی را به من نشان دادکه نیازمند کمک بودند .
محبت خواستم خدا به من فرصتهایی برای محبت کردن داد .
به هر چه خواستم نرسیدم اما به هر چه نیاز داشتم رسیدم زیرا که خداوند من حکیم بود ...

 

نظرات 3 + ارسال نظر
مهساییی..!! شنبه 3 مهر 1389 ساعت 06:36 ب.ظ

بیچاره مهسا چزا میزنیش اخه
چه خبرا خوش میگذره سربازی؟
کیاااااااا میای خبر کن :ی برات کمپوت بگیرم :ی این همه عصابتو برا چی خورد میکنی اخه؟

شهلا۷ چهارشنبه 14 مهر 1389 ساعت 01:15 ب.ظ

...............................

شهلا۷ دوشنبه 10 آبان 1389 ساعت 09:51 ب.ظ

خوب باش دوست قدیمی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد